hrubka ciar v tabulke

Anton Surda Anton.Surda at savba.sk
Wed Jan 22 14:24:42 CET 2003

> to jednuduchy problem, ale neviem to nikde najst.

To ma dost prekvapilo, ze tento trivialny problem pre plainTeX moze robit
problemy v Latexu.

V plaine samozrejme v hlavicke tabulky  hrubku kazdej  \vrule kontrolujeme
pomocou width a hrubku \hrule pomocou depth a height. Ak sa situacia na
roznych miestach tabulky meni prikazy z hlavicky zrusime pomocou \omit a
predefinujeme ich priamo na mieste. Cize v Latexu pouzivajte plainovske
riesenia.

Plainu zdar

A.S.