hrubka ciar v tabulke

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Wed Jan 22 19:55:45 CET 2003

Jiri Rybicka wrote:

> Dobry den, jiz od vcerejska s napetim ocekavam, kdo z mnohem
> kvalifikovanejsich kolegu nez ja na tuto otazku odpovi:))) Mne

Kvalifikovanější nežli vy? :-)

> by to zajimalo v LaTeXu.

Já pro podobné účely používám balíček booktabs, jehož autor je
sice poněkud excentrický (přečtěte si dokumentaci), ale rozhodně
zajímavý.

   Hezký den,

      Matěj Cepl

--
Matej Cepl,
Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC

The American Republic will endure, until politicians realize they
can bribe the people with their own money.
    -- Alexis de Tocqueville