hrubka ciar v tabulke

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Jan 22 13:50:51 CET 2003

On Wed, 22 Jan 2003, Jiri Rybicka wrote:

> Dobry den,
> jiz od vcerejska s napetim ocekavam, kdo z mnohem kvalifikovanejsich
> kolegu nez ja na tuto otazku odpovi:))) Mne by to zajimalo v LaTeXu.

nepokladam sa vobec za kvalifikovaneho, ale odpovedam len tak neodborne.
Na zmenu hrubky ciary sa da pouzit premennu \arrayrulewidth. Funguje to v
prostredi tabular. Zmeni to ale hrubku vsetkych ciar a pri hrubsich
ciarach uz vidiet, ze "nedobre sa krizuju".

Ked chceme len urcite ciary hrubsie, tak to uz je zlozite. Mozno existuju
stylove subory, ktore to riesia.

Nieco sa da dosiahnut (bez studovania kodu prostredia tabular)
s prikazmi \cline (na vodorovne ciary) a \vline (na
zvisle ciary). Treba ich pouzit viackrat za sebou a pohrat sa trosku aj
inymi parametrami prostredia tabular.

Zdravi
Ladislav Bitto