pdfLaTeX a spojovani PDFek do jednoho

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Mon Feb 10 16:13:02 CET 2003

Zdenek Wagner wrote:
> Problem nastane, kdyz kazdy soubor pochazi z jine aplikace
> a prology jsou navzajem nekompatibilni. Dalsi potiz je v tom,
> ze stranky nemusi byt na sobe nezavisle a navic obsahuji
> definice, ktere by vlastne mely byt v prologu. Pak muzete
> dokument nekde useknout a netisknout dal, ale nelze treba
> tisknout od strany 5. Tak vypada napr. PS vytvoreny z Wordu ve
> Windows. Navic v nekterych PS dokumentech byvaji chyby, ktere
> nevadi, ale projevi se pri manipulacich.

To mě na tom právě šokovalo, že to fungovalo i při spojení PDF
souboru z Windows PS driveru (pravda nebylo to z Wordu, ale
z Internet Exploreru) a PDF souboru z PDFLaTeXu.

> Potiz muze nastat u bitmapovych obrazku se ztratovou kompresi.

V mé povaze je cosi starozákonního (``neučiníš sobě obrazu''),
takže moje věci jsou většinou velice jednoduché, co se týče
grafiky (ještě jsem necítil potřebu používat ztrátovou kompresi
na výstup z MetaPostu :-) a v jediném případě, kdy jsem dostal
z Rka skutečně nestvůrný EPS, jsem si vystačil s PNG).

> Predpokladam, ze pdfpages ponechavaji PDF objekty beze zmeny. Ostatne
> pdftex nema PS RIP... Myslim si, ze cesta pres pdfpages je cistsi.

To asi jo -- ale já jsem seděl ve tři hodiny ráno (EDT)
u přihlášek na Harvard a zjistil jsem, že webový formulář má
místečko jenom na jeden PDF soubor, ale já potřebuji dodat dva.
O pdfpages jsem předtím nic neslyšel, takže tohle makro na
Usenetu mi docela zachránilo život.

Děkuji mockrát za vysvětlení -- to je přesně to, co jsem si přál.

   Hezký den,

      Matěj

--
Matej Cepl,
Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC

There is no reason to suppose that most human beings are engaged
in maximizing anything unless it be unhappiness, and even this
with incomplete success.
    -- Ronald Coase
       Introduction to ``The Firm, the Market, and the Law''