pdfLaTeX a spojovani PDFek do jednoho

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Feb 10 16:21:08 CET 2003

On Mon, 10 Feb 2003, Matej Cepl wrote:

> To mě na tom právě šokovalo, že to fungovalo i při spojení PDF
> souboru z Windows PS driveru (pravda nebylo to z Wordu, ale
> z Internet Exploreru) a PDF souboru z PDFLaTeXu.

Prevodem PS -> PDF se to prave vycisti a sjednoti.

> V mé povaze je cosi starozákonního (``neučiníš sobě obrazu''),
> takže moje věci jsou většinou velice jednoduché, co se týče
> grafiky (ještě jsem necítil potřebu používat ztrátovou kompresi
> na výstup z MetaPostu :-) a v jediném případě, kdy jsem dostal
> z Rka skutečně nestvůrný EPS, jsem si vystačil s PNG).

Vektorova grafika v PS zadnou kompresi obvykle nema, v PDF ma zipovou
kompresi (ve starsich verzich LZW, v soucasne verzi Acrobat Distilleru by
se dala zapnout taky). Pak jeste zalezi na tom, co se s bitmapou stane pri
prevodu do PDF. I PNG se da v PDF zkomprimovat ztratovou JPEG kompresi.

> To asi jo -- ale já jsem seděl ve tři hodiny ráno (EDT)
> u přihlášek na Harvard a zjistil jsem, že webový formulář má
> místečko jenom na jeden PDF soubor, ale já potřebuji dodat dva.
> O pdfpages jsem předtím nic neslyšel, takže tohle makro na
> Usenetu mi docela zachránilo život.

Chapu. V takovych chvilich taky beru to, co aspon nejak funguje.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/