listoffigures, figures....

MACHÁČEK Jan machacek at std.fbm.vutbr.cz
Mon Feb 3 18:27:03 CET 2003

-----Původní zpráva-----
Od:	David Necas (Yeti) [mailto:yeti at physics.muni.cz]
Odesláno:	po 3.2.2003 17:54
Komu:	csTeX at cs.felk.cvut.cz
Kopie:
Předmět:	Re: listoffigures, figures....
On Mon, Feb 03, 2003 at 05:43:27PM +0100, MACHÁČEK Jan wrote:

> mam dva problemy:
> 1. v pdflatexu mi nefunguje vypis obrazku \listoffigures proste to nic neudela

Hm, to me nenapada, cim muze byt. Dela to *jen* pdflatex?

> 2. potreboval bych vedet jak se zmeni nastaveni popisku obrazku ja ho mam zarovnany vlevo a chtel bych ho mit u prostred,

Popisek se normalne centruje do sirky textu, kdyz ji
prekroci, nevejde se na jeden radek a musi se vysazet do
odstavce, tak se zarovnava do odstavce. Co presne na tom
chcete zmenit?

> a dale bych chtel, aby to samotne znaceni napr. Obr. 1.1 bylo tucne (to stejne u tabulky, aby oznaceni tabulka a cislo bylo tucne a zbytek normalni vcetne odkazu v textu)

Zkuste si precist http://trific.ath.cx/tex,mf/tweak-latex/#captions,
kde o techto vecech neco pisu. Pokud to nebude stacit, odpovim pripadne
podrobneji.

Yeti

Diky ten clanek si prectu...no ja pouzovam fancyhdr a tam to mam vsechno standartne zarovnane vlevo i kdyz je ten popisek kratky... ja ho chci mit na stred a chci aby to obrazek 1 bylo tucne vcetne cisla. popis tabulky mam umistenou nad tabolkou tez zarovnanou vlevo to mi sedi ale chci to mit take tucne