listoffigures, figures....

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Mon Feb 3 17:54:23 CET 2003

On Mon, Feb 03, 2003 at 05:43:27PM +0100, MACHÁČEK Jan wrote:

> mam dva problemy:
> 1. v pdflatexu mi nefunguje vypis obrazku \listoffigures proste to nic neudela

Hm, to me nenapada, cim muze byt. Dela to *jen* pdflatex?

> 2. potreboval bych vedet jak se zmeni nastaveni popisku obrazku ja ho mam zarovnany vlevo a chtel bych ho mit u prostred,

Popisek se normalne centruje do sirky textu, kdyz ji
prekroci, nevejde se na jeden radek a musi se vysazet do
odstavce, tak se zarovnava do odstavce. Co presne na tom
chcete zmenit?

> a dale bych chtel, aby to samotne znaceni napr. Obr. 1.1 bylo tucne (to stejne u tabulky, aby oznaceni tabulka a cislo bylo tucne a zbytek normalni vcetne odkazu v textu)

Zkuste si precist http://trific.ath.cx/tex,mf/tweak-latex/#captions,
kde o techto vecech neco pisu. Pokud to nebude stacit, odpovim pripadne
podrobneji.

Yeti