listoffigures, figures....

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Mon Feb 3 18:54:48 CET 2003

> Diky ten clanek si prectu...no ja pouzovam fancyhdr a tam to mam vsechno standartne zarovnane vlevo i kdyz je ten popisek kratky...

Ted tomu nerozumim. Mate na mysli popisky obrazku (resp.
tabulek) sazene prikazem \caption? S temi fancyhdr nema nic
spolecneho, fancyhdr definuje pouze hlavicky a paticky.

Pokud jsou zarovnane doleva, zpusobuje to neco jineho.
Nevzpominam si z hlavy na styl, ktery by to takhle
nastavoval. Muzete poslat preambuli dokumentu, hlavne
asi \uspackage?

> ja ho chci mit na stred a chci aby to obrazek 1 bylo tucne vcetne cisla. popis tabulky mam umistenou nad tabolkou tez zarovnanou vlevo to mi sedi ale chci to mit take tucne

Dalsi vec je, jestli je vubec vhodne sazet popisky obrazku
a tabulek ruzne, ale to zavisi na dokumentu. LaTeX s tim
nepocita, takze asi bude potreba namisto \caption pouzivat
dve ruzna makra -- jedno pro tabulky a jedno pro obrazky.

Kdyz uz tak dlouze odpovidam, okopiruji sem z toho webu
aspon jak je ztucnit:

\makeatletter
\long\def\@makecaption#1#2{%
  \vskip\abovecaptionskip