TeX - anketa (bylo: Gnuplot)

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Thu Feb 6 10:19:03 CET 2003

To by bylo jiste zajimave. Bylo by ale dobre nejak zajistit, aby odpovedi
nechodily do konference. I mne se obcas stane, ze bezmyslenkovite
kliknu na "Reply". Mozna by slo udelat HTML formular a vystavit ho na
strankach CSTUGu.

Primlouval bych se za dusledne rozliseni vektorove a rastrove grafiky.

                                                   Lubos Kloc