---- ako TeX-ujeme -----

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Feb 6 10:12:04 CET 2003

Dobry den,

rano som pisal mail okolo subj. Myslel som, ze bude dajaka mala diskusia.
Ci takto alebo inac, alebo budem zastreleny. Nebolo nic (asi som sa zle
vyjadril na konci mailu. No ale maily mi prichadzaju, to znamena, ze nieco
z toho mozno aj bude. Myslim si, ze tych koloniek (riadkov) staci. Meno sa
nebude uvadzat, iba poradove cislo (ako prichadzaju maily).

Fakt je to zaujimave. Cim viac ludi to posle, tym to bude zaujimavejsie.
Za chvilu budem mat dojem, ze TeX funguje aj na polnohospodarskom
kombajne.

Zdravi
Ladislav Bitto