TeX - anketa (bylo: Gnuplot)

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Feb 6 10:38:24 CET 2003

On Thu, 6 Feb 2003, [iso-8859-2] Lubo¹ Kloc wrote:

> To by bylo jiste zajimave. Bylo by ale dobre nejak zajistit, aby odpovedi
> nechodily do konference. I mne se obcas stane, ze bezmyslenkovite
> kliknu na "Reply". Mozna by slo udelat HTML formular a vystavit ho na
> strankach CSTUGu.

Tak to by musel prevziat druhy, moje skusenosti nulove. Myslim si, az tak
vela nepride, takze to "zneseme". Sme ludia, bohovia to maju lepsie.

> Primlouval bych se za dusledne rozliseni vektorove a rastrove grafiky.

neviem co bude viac. Vacsinou vieme, ze co vytvara vektorovu grafiku a co
nie. Pripadne kazdy za menom programu moze napisat (V) alebo (R), napr:
Metapost(V).

Ladislav Bitto