LyX pro Windows

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Thu Feb 6 07:09:40 CET 2003

Dobrý den,

nevím jestli to bude někoho zajímat, ale myslím, že stojí za
poznamenání, že na adrese
http://www.home.zonnet.nl/rareitsma/lyx/ je k doptání ,,native``
verze LyXu 1.3.0pre2 pro Windows. Native je v uvozovkách, protože
se jedná o port přes free Qt verzi, ale rozhodně k jeho provozu
už nepotřebujete cygwin, XFree86 a celou řadu dalšího harampádí,
které se na Windowsech běžně nevyskytuje.

Zatím je to ještě beta verze a k jejímu zprovoznění jsem si musel
trochu hrát s konfiguračními .BAT soubory, ale jinak se mi to
celkem podařilo zprovoznit (respektive spustil jsem to
a vyprodukoval .dvi soubor zvící jednoho Žluťoučkého oře, který
už nevím jak úpěl ďábelské ódy). Nijak hlouběji jsem to ale
netestoval, protože normálně Windows vůbec nemám (tohle jsem
dělal v počítačové laboratoři ve škole).

Tož tak, kdyby to někoho zajímalo,

   Matěj

--
Matej Cepl,
Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC

I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they
fly by.
    -- Douglas Adams