Gnuplot

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Feb 6 08:01:32 CET 2003

On Wed, 5 Feb 2003, [iso-8859-2] Lubo¹ Kloc wrote:

> Mate pravdu, je to trochu OT. Ale myslim, ze dost uzivatelu TeXu pouziva
> i gnuplot, tak to snad tak nevadi.

Myslim si tiez, ze to nevadi. Mozno by bolo aj zaujimave vediet, ze ako
vlastne TeX-ujeme. Kto co pouziva na TeX-ovanie a grafiku do TeX-u.
Myslim si, ze by to bola zaujimava tabulka. Viem je s tym robota, ale
obetoval by som par sivych buniek, keby bol zaujem. Stacilo by vyplnit
nieco taketo a poslat mi to (pripadne este nejaka kolonka - dohodneme sa):

system: WIN98, Linux
TeX: MikTeX
format: cslatex, plain
editor: WinEdt
prezerac: GV
program. grafika: Metapost
ostatna grafika: PSP
graficky vystup: PS

Ja by som to pozbieral a skusil z toho potom vygenerovat dajaku prehladnu
tabulku. Do jednotlivych riadkov mozme dat aj viac moznosti oddelene
ciarkou. Prvu moznost pouzivam najviac, druhu menej...... Co pouzijem iba
obcas uz nepisat, lebo to narastie hrozne. Je nas tu na tomto liste okolo
235, dalo by sa teda cakat, ze taki 50-ti by mi to mohli poslat. Ak by som
mal byt presny, tak to bude medzi 0 a 235.

Teda ak sa dohodneme, tak potom poslem mail so subject-om: ako TeX-ujeme
Kto potom prejavi zaujem, posle mi spat vyplnene riadky.

Zdravi
Ladislav Bitto