Uprava plainoveho makra na marginal notes

Matous Jan Fialka fialka.tex at seznam.cz
Fri Dec 19 16:12:18 CET 2003

On 19/12/03 16:02 +0100 or thereabouts, Jirka Kosek wrote:
> Nejde o rozpor se zákonem. Ale přijde mi trošku neslušné chtít po
> autorovi knihy, aby ztrácel čas zasíláním jejích částí (makro), když si
> to v té knize může kdokoliv najít a opsat.

Jak jsem uz nekolikrate rekl, knihu nevlastnim a na webu neni :( Byla-li by
na webu, uz bych to mel opsane a sem bych pravdepodobne vubec nepsal ;)
Nechme teto debaty prosim, nechci vyvolat nejakej flamewar :) Proste si to
nemam jak opatrit, nez tady, momentalne bohuzel ne :(

Dekuji a preji krasny den :)

--
Matouš Jan Fialka aka Variable computing Prague
Private E-Mail:     matous_jan.fialka at seznam.cz
Home Page: http://burdazd.sh.cvut.cz/~socrates/
Linux User Number: 308523 Peace, TeX, GNU/Linux