Uprava plainoveho makra na marginal notes

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Dec 19 16:11:17 CET 2003

On Fri, 19 Dec 2003, Matous Jan Fialka wrote:

> A nemohl byste mi tedy poskytnout ten prislusny kousek kodu na marginalie?
> Ja ted vazne nemuzu do knihovny, abych si to tam opsal a nikdo v mem okoli
> tu knihu nema :(

Ja ho nikde po ruce nemam, protoze pouzivam LaTeX a tam je to jinak. Pokud
je to v TBN, muzete ziskat elektronickou verzi. Pokud je v TST, pak tu
knihu mam bohuzel doma, takze i kdybych mel cas, mohl bych to zacit
opisovat az behem vikendu, ovsem pres svatku mam dovolenou a na emailu
budu az 5. ledna.

e-mail: wagner at cesnet.cz