Uprava plainoveho makra na marginal notes

Petr Olsak petr at olsak.net
Fri Dec 19 16:15:28 CET 2003

On Fri, 19 Dec 2003, Matous Jan Fialka wrote:

> A nemohl byste mi tedy poskytnout ten prislusny kousek kodu na marginalie?
> Ja ted vazne nemuzu do knihovny, abych si to tam opsal a nikdo v mem okoli
> tu knihu nema :(
>
> Zdravi,
>
> Matouš Jan Fialka aka Variable computing Prague
> Private E-Mail:     matous_jan.fialka at seznam.cz
> Home Page: http://burdazd.sh.cvut.cz/~socrates/
> Linux User Number: 308523 Peace, TeX, GNU/Linux

v 15:15 jsem na adresu fialka.tex at seznam.cz poslal kus zdrojaku te knihy
vcetne maker, o ktera jde, abych utnul diskusi, ktera mi pripada nedustojna.

Bohuzel, v 16:00 pan Fialka stale zoufale vola po tom makru.
Nevim, jak je to mozne, asi jsou draty ruzne rychle pruchodne.

Jinak: vse, co tu bylo citovano z mych stranek je pravda: jsem vazan
smlouvou zverejnit knihu v PDF az po vyprodani poloviny nakladu.
Momentalne je naklad vyprodan nekde tesne pred polovinou.

Zdravim a hezke vanoce

Petr Olsak