Uprava plainoveho makra na marginal notes

Matous Jan Fialka fialka.tex at seznam.cz
Fri Dec 19 16:04:37 CET 2003

On 19/12/03 15:59 +0100 or thereabouts, Zdenek Wagner wrote:

> Ja myslim, ze ma.
>
> Zdenek Wagner
> e-mail: wagner at cesnet.cz
>
> see also http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/
>          http://icebearsoft.euweb.cz

A nemohl byste mi tedy poskytnout ten prislusny kousek kodu na marginalie?
Ja ted vazne nemuzu do knihovny, abych si to tam opsal a nikdo v mem okoli
tu knihu nema :(

Zdravi,

--
Matouš Jan Fialka aka Variable computing Prague
Private E-Mail:     matous_jan.fialka at seznam.cz
Home Page: http://burdazd.sh.cvut.cz/~socrates/
Linux User Number: 308523 Peace, TeX, GNU/Linux