LaTeXovy modul pro Apache

Milan Vancura milan at ucw.cz
Wed Dec 17 11:19:13 CET 2003

> to zadne dalsi css neni aplikovano. Co myslite, je to tak lepsi?
> http://cabernet.ipv4.liberouter.org:5000/free_txm_upload/html/mathematical_analysis2.txm

Mate pravdu, takto je to podstatne lepsi!

> Vas upraveny zdrojak je ve vysledku rozhodne typograficky spravnejsi
> :-). Skoda ze nevim, jak tex4ht donutit ke stejnemu vysledku.

To je samozrejme problem. Protoze jestli tomu dobre rozumim, tak MathML ma byt
urcene k dalsimu zpracovani, ke strojovemu "dorozumeni" - coz vysledek z tex4ht
podle me rozhodne neni, tam ani nepoznam, ze je neco index neceho jineho, nebot
je to pres tri <mrow>... Nevim, jsem MathML laik, jen mi to tak prislo.

Rozhodne ta Vase aplikace (zadam pres WWW LaTeX a prevede se do MathML) je
vyborny napad, ted by to jeste chtelo popostrcit vyvojare tex4ht :-))

Uz do toho nebudu stourat :-)

Hezke a bezstresove predvanocni a vanocni obdobi,

Milan Vancura