LaTeXovy modul pro Apache

Helena Vildova xvildova at informatics.muni.cz
Tue Dec 16 20:07:06 CET 2003

Milan Vancura wrote:

> Nedalo mi to (nikdy mi to neda, kdyz se mi neco zobrazuje skoro necitelne :-))
> a zkusil jsem to sam. Nekolik postrehu:
>
> 1. Pokud ze stranky "Mathematical tests -- mathematical analysis 2"
>    http://cabernet.ipv4.liberouter.org:5000/matematicke_testy/priklady/mathematical%20analysis%202/priklad.txm
>    okopiruji mathml cast zdrojaku napr. pro Greenovu vetu a vlozim ho do
>    lokalne vytvorene kopie te stranky z albany.edu (tj. neprenesu CSS styly),
>    fonty jsou hned citelne!

Mam pocit, ze za ty male fonty (asi taky zalezi, jak se to v kterem
prohlizeci zobrazi, antialiasing, spravna pisma, kdovicojeste ...) muze
opravdu css, ale ne to, ktere je inline vlozene ve strance, ale to moje
"ozdobne" ramovaci, ktere dela design rozhrani pro aplikaci Mathematical
tests. Zkopirovala jsem jenom zdrojaky LaTeXu z prikladu Mathematical
analysis 2 do uplne nedotceneho html a dala to do Upload sekce, kde na
to zadne dalsi css neni aplikovano. Co myslite, je to tak lepsi?
http://cabernet.ipv4.liberouter.org:5000/free_txm_upload/html/mathematical_analysis2.txm

> [...]
>    Mozille - opet o tridu lepsi! Indexy u integralu jsou opravdu u integralu,
>    nesmyslne mezery zmizely a smyslne se objevily, "dx" u integralu je s
>    antikvovym "d" a italikovym "x" apod. A kod se samozrejme vyrazne zkratil.
>
> Ackoliv je mi jasne, ze vycistit jeden maly vygenerovany kod je podstatne
> snazsi nez donutit konvertor k tomu, aby totez pak sam tvoril [:-)] posilam
> vysledek sve snahy aspon pro inspiraci. A taky pro kritiku - urcite az ho
> objevi XML guru jako Jiri Kosek, tak soupis prohresku v mem kodu bude delsi nez

Vas upraveny zdrojak je ve vysledku rozhodne typograficky spravnejsi
:-). Skoda ze nevim, jak tex4ht donutit ke stejnemu vysledku.

Diky za pripominky a napady,

			Helena Vildova