Update starsich *.tex souboru

Michal Houda michal.houda at matfyz.cz
Wed Dec 3 16:01:22 CET 2003

Ještě je tu možnost k překódování použít TCX tabulky, které jsou pro Latin
2 i Kamenického normální součástí MiKTeXu. Takže např.

   cslatex --tcx=cp852-cs.tcx stary-soubor.tex
(pro DOS Latin 2), resp.
   cslatex --tcx=kam-cs.tcx stary-soubor.tex
(pro Kamenického).

   Nejsem si také úplně jist, že wokenní csLaTeX (v MiKTeXu) je nastaven na
CP1250 - spíše bych řekl, že to není pravda (já normálně používám
TCX tabulku pro CP1250, aby byly fonty správně).

Zdraví
           Michal Houda