pozvanka na prednasku a valne shromazdeni

David Antos xantos at aisa.fi.muni.cz
Wed Dec 3 20:31:22 CET 2003

In article <200311271214.hARCEo2o078855 at relay.felk.cvut.cz>, Anton Surda wrote:
>V dnesnej dobe, ked aj nase texovske problemy sa diskutuju viac na
>internete nez v tlacenom zborniku CsTUG, sa mi zda byt zbytocne a
>financne a casovo  narocne cestovat do Brna na valne zhromazdenie,
>ktore by sa dalo do celeho sveta vysielat po sieti.
>
>Na Slovensku uz dost hojne vyuzivame videokonferencny  system VRVS, vyvinuty
>v Caltechu (tu by som mal asi pisat: Caltexu) a CERNe.

Hezky den preji,

pro potreby teto akce je VRVS naprosto zbytecne (podobne jako pro
potreby spousty dalsich :-). Pojedeme primo MBone tools, na kterych
stejne VRVS stoji a pridava k tomu dalsi spoustu zbytecnosti.

Prednaska a valna hromada budou na
vic miro.cesnet.cz/10000
rat miro.cesnet.cz/10002

D.A.

P.S.: Poznamka o VRVS nevyjadruje stanovisko Laboratore pokrocilych
sitovych technologii Fakulty informatiky MU v Brne :-)

--
You know, the difference between this company and the Titanic is that the
Titanic had paying customers.