Propagace a sireni TeXu - delsi

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Aug 15 16:10:27 CEST 2003

On Fri, 15 Aug 2003, David Necas (Yeti) wrote:

> $ du -s /usr/TeX/texmf/source/latex/base
> 2399 /usr/TeX/texmf/source/latex/base
>
> Takze [dokumentovane] zdrojaky LaTeXu maji 2.4MB. Je tam
> vsechno. Z definice nemuze existovat neco, co tam neni. Od
> doby, kdy jsem pujcil LaTeX pro zacatecniky komusi, kdo mi
> ho nevratil, je to prakticky jedina dokumentace k LaTeXu,
> kterou pouzivam.
>
> Ze nekdo dokaze toto mnozstvi informace expandovat o ctyri
> rady, to uz je jeho boj...

Existuje spousta makrobaliku pro LaTeX, nekolik ucebnic, takze je toho
podstatne vic nez v latex/base, ale tech 20 GB se mi nezda. Ostatne, ruku
na srdce, potrebujete skutecne znat vsechny makrobaliky? A vite, ze
Devanagari, Bengali a Gurmukhi existuji i pro plain? Pokud nekdo skoncil
studium plainu u TeXbooku, TBN a pripadne OFS, pak porad jeste nevi o
plainu vsechno. Chapu, ze asi mnoho lidi nepotrebuje v plainu sazet
hindske a bengalske texty, ale stejne tak ja nepotrebuji v LaTeXu sazet
komutativni diagramy, tak proc bych se mel trapit tim, ze jsem si manual k
prislusnemu balicku neprecetl...

> Yeti
>

> --
> Do not use tab characters. Their effect is not predictable.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz