Propagace a sireni TeXu - delsi

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Fri Aug 15 14:28:10 CEST 2003

On Fri, Aug 15, 2003 at 02:08:31PM +0200, Ladislav Bitto wrote:

> niekde som sa docital, ze literatura o LaTeXu sa blizi k 20GB. Aj keby sa
> nasiel clovek, ktory to vsetko prestuduje a zapamata - nebude vediet
> vsetko. Na druhej strane, ked prestuduje a osvoji si tych okolo 500 stran
> (1-2MB ??) o TeXu - bude vediet vsetko. Takze (aj ked som LaTeXista)
> suhlasim s Vami.

$ du -s /usr/TeX/texmf/source/latex/base
2399 /usr/TeX/texmf/source/latex/base

Takze [dokumentovane] zdrojaky LaTeXu maji 2.4MB. Je tam
vsechno. Z definice nemuze existovat neco, co tam neni. Od
doby, kdy jsem pujcil LaTeX pro zacatecniky komusi, kdo mi
ho nevratil, je to prakticky jedina dokumentace k LaTeXu,
kterou pouzivam.

Ze nekdo dokaze toto mnozstvi informace expandovat o ctyri
rady, to uz je jeho boj...

Yeti

--
Do not use tab characters. Their effect is not predictable.