Propagace a sireni TeXu - delsi

oldfrog.mail.tex1 at volny.cz oldfrog.mail.tex1 at volny.cz
Tue Aug 12 00:10:09 CEST 2003

Zdravim vsechny milovniky TeXu v techto parnych dnech!

Strucne a rucne - podle mne chybi TeXu predevsim propagace:

(1)

Databaze ukazkovych vystupu z TeXu s velmi strucnym popisem,
ceho vseho si lze vsimnout (ze se deli slova, ze funguje kerning,
slitky, poznamenat, ze obsah se generuje samocinne atd...)

(2)

Informace o pripadech praktickeho nasazeni TeXu, pro jake ucely je
TeX i v dnesni dobe velmi vhodny, zpravy z praxe, aby Ti, co v TeXu
sazi obecne pristupne dokumenty - knihy, plagaty, casopisy - o tom dali
vedet svetu (osobne jem se setkal s PdfTeXem jako sazecim strojem, ktery
na pozadi webove aplikace samocinne generuje pdf dokumenty - faktury,
objednavky, administrativni dokumenty, hledal jsem, ale nenasel nic, co
by poskytovalo byt jen srovnatelne moznosti, pritom web servery bezi dnes
casto na linuxu, takze se nasazeni TeXu primo nabizi...)

Technicke zalezitosti (dobre napady napr. ohledne sbirky tipu a triku
nebo HOWTO uz byly zmineny) se podle mne jaksi odvijeji prave od te
propagace.

Hezky srpen preje
OldFrog.