Propagace a sireni TeXu

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Sat Aug 9 14:50:07 CEST 2003

Libor Chocholaty píše:

> [...]
> prijde mi, ze je to psano pro lidi s jinou psychikou nez mam ja. A to si
> myslim, ze analyticke mysleni mi neni cizi. Mozna by stalo za to vypsat
> zebricek veci, ktere lidi chteji a nabidky lidi, kteri by byli ochotni
> tyhle veci udelat a za kolik. Take zalozit transparentni konto u eBanky,
> kam by lide prispivali na jednotlive projekty a po nashromazdeni
> potrebych prostredku by to ten a ten clovek udelal. Kvalitu odevzdane
> prace by mohl kontrolovat vybor a/nebo vybrani zastupci "zadavatelu".
> Myslim, ze tenhle model by mohl byt zivotashopny.

K tomu jsem dost skepticky. Lide, kteri (hlavne v teto konferenci)
chteji
poradit, to udelaji zadarmo. A pochybuji, ze by to delali za penize. A
nevim,
kde by se nasli ti dalsi odbornici, ktery by to delali za uplatu.

Taky by se nekdo musel o to konto starat, byla by s tim jista
administrativa,
a vybor uz tak zapasi s tou stavajici.

A konecne tech veci, ktere by bylo uzitecne zdokumentovat podrobneji, by
bylo
tolik, ze by se tezko hledala shoda.

Jinak si myslim, ze clanky ve Zpravodaji jsou opravdu urceny beznym
koncovym
uzivatelum (jsou obvykle primo pro latex na rozdil treba od TNB). Nejake
jednodussi
"uzivatelske" navody uz obvykle ani nejsou mozne.

Plne ovsem souhlasim s tim, ze jakakoli dobra prezentace a dokumentace
TeXu je
mu ku prospechu.

Zdravi
           Jaromir Kuben