Propagace a sireni TeXu

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Aug 11 09:48:27 CEST 2003

On Sat, 9 Aug 2003, Jaromir Kuben wrote:

> K tomu jsem dost skepticky. Lide, kteri (hlavne v teto konferenci)
> chteji
> poradit, to udelaji zadarmo. A pochybuji, ze by to delali za penize. A
> nevim,
> kde by se nasli ti dalsi odbornici, ktery by to delali za uplatu.
>
> Taky by se nekdo musel o to konto starat, byla by s tim jista
> administrativa,
> a vybor uz tak zapasi s tou stavajici.

Dalsi problem je v tom, ze prijmy CSTUGu nad ramec clenskych prispevku by
se musely danit. A pokud jde o pripadne placeni za cokoliv, ma k tomu
CSTUG ruzne metody. Existuje napr. grantovy system, ktery zatim nebyl
vyuzit. Mozna je to tim, ze pravidla maji v sobe neco nevhodneho. Pokud
mate pocit, ze grantovy system by vyzadoval nejakou zmenu, muzete
pripravit nejaky navrh a urcite se tim vybor bude zabyvat.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz