Omega-TeX / Lambda-LaTeX - UNICODE

Jirka jirka at dts.cz
Wed Apr 30 02:48:35 CEST 2003

David Necas (Yeti) wrote:

> Coz o to, to ucs.sty podporuje, zkuste se podivat na
> http://www.ctan.org/tex-archive/macros/latex/contrib/supported/unicode/

Tak jsem si s tim trosku pohral a vysledek je takovy, ze cestina funguje
az na zminovane male t s hackem. Arabske znaky funguji take. Ale kdyz
jsme neco napsal v arabstine, tak si to ani neskrtne:

! Package ucs Error: Unknown Unicode character 1588 = U+0634,
(ucs)                possibly declared in uni-6.def.
(ucs)                Type H to see if it is available with options.

See the ucs package documentation for explanation.
Type  H <return>  for immediate help.

l.5 ^^d8^^b4
             ^^d8^^b3^^d9^^8a^^d8^^b4^^d8^^b3^^d9^^8a
(/usr/share/texmf/tex/latex/unicode/data/uninames.dat)

Nevim co delam spatne. Pouzivam jeste k tomu perlovsky script u2ps
(http://www.unruh.de/DniQ/latex/unicode/content/unsupported/), ktery
prevadi UTF8 na sekvence a pak to preklada pomoci LaTeXu s ucs.

Je to vubec resitelne? Myslim tim pouziti vetsiny znakovych sad, jako je
cestina, arabstina, cinstina, japonstina, atd...

Jirka