Omega-TeX / Lambda-LaTeX - UNICODE

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Tue Apr 29 23:03:30 CEST 2003

On Tue, Apr 29, 2003 at 10:48:56PM +0200, Jirka wrote:

> To je moc hezke, ale ja bych potreboval psat arabske a cinske znaky a
> tak podobne, takze takoveto jednocestne upravy asi nepripadaji v uvahu.
> Abych rekl pravdu, tak jsem myslel, ze pomoci Lambdy to bude fungovat
> tak jejak automaticky. Nevim no...

Coz o to, to ucs.sty podporuje, zkuste se podivat na
http://www.ctan.org/tex-archive/macros/latex/contrib/supported/unicode/

Vzhledem k tomu, ze malokdo ma nainstalovane vsechny fonty
potrebne pro sazbu ,,obecnych UTF-8 textu``, pochybuji, ze
bude cokoli fungovat bez nejake aspon minimalni konfigurace.

Ale na sazbu vychodnich jazyku nejsem zadny expert...

Yeti