pdfxmltex

Jirka Kosek jirka at kosek.cz
Tue Apr 22 09:17:58 CEST 2003

Leo Galambos wrote:
> Jestli jsem cele sve snazeni pochopil spravne (viz me pokusy nize), tak
> v soucasnosti neexistuje zadna cesta, jak z docbooku dostat
> profesionalni vystup ve kvalite TeX-u.

Cest existuje mnoho. Můžete použít komerční FO procesory jako XEP a XSL
Formatter. Můžete použít DSSSL styly, Jade a JadeTeX.

> Existuje tedy nejaky nastroj,
> ktery by dostal LaTeX do docbook+mathXL? LaTeX bych pak pouzil pro
> "print" vystup, DocBook pro HTML publikovani.

Použil bych spíše opačnou cestu. DocBook můžete převést do LaTeXu pomocí
http://db2latex.sourceforge.net. Pro správné zpracování češtiny to bude
potřeba trochu upravit (viz např. http://www.kosek.cz/diplomka/).

   Jirka Kosek
   e-mail: jirka at kosek.cz