pdfxmltex

Leo Galambos leog at centrum.cz
Tue Apr 22 09:53:08 CEST 2003

Jirka Kosek wrote:

> Cest existuje mnoho. Můžete použít komerční FO procesory jako XEP a
> XSL Formatter. Můžete použít DSSSL styly, Jade a JadeTeX.

Abych pravdu rekl, pouziti DSSSL, JadeTeX neni vubec moje parketa (BTW:
muj zdroj je zdrojak pro XML DocBook, nikoliv SGML). Nainstalovane to
mam, ale jake prikazy mam napsat absolutne netusim. Existuje nekde
vysvetleni rozdilu mezi JadeTex, XmlTeX, PdfXmlTeX atd.? Na webu jsem
nasel nekolik stranek o teto problematice, ale kdyz to vezmu kolem a
kolem, tak me to jen zacyklilo samo do sebe.

> Použil bych spíše opačnou cestu. DocBook můžete převést do LaTeXu
> pomocí http://db2latex.sourceforge.net. Pro správné zpracování češtiny
> to bude potřeba trochu upravit (viz např. http://www.kosek.cz/diplomka/).

db2latex jsem jiz zkousel a to zase havaruje (tusim) na "Tip" a
"Warning" odstavcich, tabulky take vypadaji pomerne neprirozene...

-g-