pdfxmltex

Leo Galambos leog at centrum.cz
Tue Apr 22 01:07:04 CEST 2003

Jestli jsem cele sve snazeni pochopil spravne (viz me pokusy nize), tak
v soucasnosti neexistuje zadna cesta, jak z docbooku dostat
profesionalni vystup ve kvalite TeX-u. Existuje tedy nejaky nastroj,
ktery by dostal LaTeX do docbook+mathXL? LaTeX bych pak pouzil pro
"print" vystup, DocBook pro HTML publikovani.

Diky

-g-

Jirka Kosek wrote:

> Důležitá je především použítá verze PassiveTeXu (implementace XSL-FO
> nad xmltexem) a XSL stylů pro DocBook. PassiveTeX mnoho věcí z XSL-FO
> neimplementuje a některé verze PassiveTeXu s některými verzemi stylů
> nefumgují. Zkusil bych poslední verzi PassiveTeXu s poslední verzí stylů:
> http://www.tei-c.org.uk/Software/passivetex/
> http://docbook.sourceforge.net/

Pouzil jsem posledni verze (predtim jsem se mylne domnival, ze by snad
RH 8.0 mohl mit relativne stabilni verze primo v sobe). Pomohlo to v
tom, ze na tabulkach uz to nevyhori, vyhori to ale na callout-ech:

         Grabbed content
          <5:block  >
           <5:external-graphic
               0:src = "images/callouts/1.png"  >

! LaTeX Error: Something's wrong--perhaps a missing \item.

See the LaTeX manual or LaTeX Companion for explanation.
Type  H <return>  for immediate help.

l.412 .../1.png"/></fo:block></fo:list-item-label>
                                                  <fo:list-item-body
start-i...

> Také můžete zkusit FOP (http://xml.apache.org/fop/) k dokonalosti má
> sice daleko, ale z XSL-FO toho umí mnohem více než PassiveTeX.

FOP jsem zkousel jiz drive, ale jeho vystup mi prisel znacne nekvalitni
- celkove stranka pusobi neusporadane a "zubate".