zmena rozliseni rastrove grafiky v pdf

oldfrog.mail.tex1 at volny.cz oldfrog.mail.tex1 at volny.cz
Tue Apr 22 01:22:10 CEST 2003

Ano, toto znam. Pri svych pokusech jsem
vsak nepouzival -dPDFSETTINGS=... , nybrz
prepinac pro rozliseni -r75. Ten ma zrejme ale
vliv pouze na _nove_ rastrovane objekty,
nikoli na vlozene, jiz  vyrastrovane obrazky.

Nakonec jsem stejne zhavaroval pri zobrazeni
vysledneho pdf v Acrobat Readeru, chyba se
tykala neplatneho barevneho prostoru.

Na Vas popud jsem vsak prisel na to, ze chyba
s barevnym prostorem se netyka nastaveni "screen".
Po pridani -dEmbedAllFonts=true jsem nakonec
docilil temer puvodniho zameru.

Inu, stesti preje vytrvalym...

Dekuji,
OldFrog.