zmena rozliseni rastrove grafiky v pdf

Martin Bruchanov bruxy_ at t_regnet_dot_.cz
Mon Apr 21 23:17:57 CEST 2003

Podobny problem jsem v take resil a jako nejvyhodnejsi mi prisla
cesta konverzi pomoci ghostscriptu a to tato:

 gs -dBATCH -dNOPAUSE \
           -sDEVICE=pdfwrite \
           -dPDFSETTINGS=/screen \
           -sOutputFile=novy_soubor_s_nizkou_kvalitou.pdf \
           puvodni_soubor.pdf

Nejdulezitejsi pro Vas je volba -dPDFSETTINGS=/screen ktera
urcuje kvalitu vystupu. Pro detaily mrknete do dokumentace k GS,
a to zejmena do kapitolky
http://www.cs.wisc.edu/~ghost/doc/gnu/7.05/Ps2pdf.htm#Options
Nastaveni to ma hafo, takze si s tim staci jen pohrat.

 Prijemnou zabavu

  BruXy