pdfxmltex

Jirka Kosek jirka at kosek.cz
Mon Apr 21 21:17:57 CEST 2003

Leo Galambos wrote:

> Snazim se (marne) zprovoznit transformaci z DocBook do PDF. Pouzivam
> pdfTeX (Web2C 7.3.3.1) 3.14159-0.14h-released-20010417, kpathsea version
> 3.3.3.1, xsltproc was compiled against libxml 20422, libxslt 10019 and
> libexslt 710. Jedna se o klasickou RH8.0 instalaci.

Důležitá je především použítá verze PassiveTeXu (implementace XSL-FO nad
xmltexem) a XSL stylů pro DocBook. PassiveTeX mnoho věcí z XSL-FO
neimplementuje a některé verze PassiveTeXu s některými verzemi stylů
nefumgují. Zkusil bych poslední verzi PassiveTeXu s poslední verzí stylů:

http://www.tei-c.org.uk/Software/passivetex/

http://docbook.sourceforge.net/

> Problemem jsou jakekoliv tabulky. Chybovaly (kdysi davno) pri pouziti
> "morerows" v jinem nez prvnim sloupci. Ted mi na jakekoliv tabulce padne
> pdfxmltex s touto hlaskou:

Také můžete zkusit FOP (http://xml.apache.org/fop/) k dokonalosti má
sice daleko, ale z XSL-FO toho umí mnohem více než PassiveTeX.

> Delam neco spatne, nebo je to nejaky bug v pdfxmltex? Je pdfxmltex
> vytvaren jako nedilna soucast pdftex, nebo se pripadne bugy hlasi nekam
> jinam?

Nejspíše je to chyba PassiveTeXu, adresa viz výše.

   Jirka Kosek
   e-mail: jirka at kosek.cz
   http://www.kosek.cz