Jak převést LaTeX do RTF se správným kódováním?

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Apr 10 13:40:57 CEST 2003

On Thu, 10 Apr 2003, Zdenek Wagner wrote:

> Kdysi jsem uvazoval, ze si takovy program napisu sam -- tehdy jeste
> latex2rtf nebyl. Stahl jsem si specifikaci formatu RTF. V tom formatu je
> na zacatku oznacena znakova sada pouzita v dokumentu, ale zadna z
> podporovanych znakovych sad neni vhodna pro vychodoevropske jazyky.
> Znakovou sadu windows1250 ani CP852 ani ISO-8859-2 ani podobnou sadu
> Windows1252 tedy podle specifikace RTF nesmite pouzit. Proc funguji ceske
> RTF ve Windows a daji se otevrit vo Wordu, to tedy nevim. Nejspis proto,

ja som si pred piatymi rokmi vytvoril taky program a dodnes ho pouzivam.
Je to vlastne pohodlne modifikovatelna prekodovacia tabulka (teraz ma 510
riadkov), kde na kazdom riadku je napisane (v ASCII), ze co ma zmenit na
co.

Diakritiku mi prekoduje dobre preto, lebo som pozrel, ze ako to WORD
zapise do RTF. Bez dalsich uprav to tak davam do prekodovaneho suboru a
funguje mi to k spokojnosti.
Okolo 16 diakritickych pismen ma dlzku (kazdy jeden z nich) vyse 90
znakov, ostatne iba 4. Stihol som si tam prekodovat jednoduchu matematiku,
uchovanie fontu (\it, \bf.....) a jeho velkosti, niektore formatovacie
prikazy. Je to DOS-ovsky program. Je aj na serveri CSTUG-u, aspon dufam
ze sa dobre pamatam.

Zdravi
Ladislav Bitto