Jak převést LaTeX do RTF se správným kódováním?

Martin Kamín ZULU martinkamin at quick.cz
Fri Apr 11 11:34:09 CEST 2003

On 10. Apr, 12:38 PM CEST, Zdenek Wagner <wagner at cesnet.cz> wrote 65 lines:

> [...]
> podporovanych znakovych sad neni vhodna pro vychodoevropske jazyky.
> Znakovou sadu windows1250 ani CP852 ani ISO-8859-2 ani podobnou sadu
> Windows1252 tedy podle specifikace RTF nesmite pouzit. Proc funguji ceske
> RTF ve Windows a daji se otevrit vo Wordu, to tedy nevim. Nejspis proto,
> ze MS nedodrzuje svoji vlastni specifikaci. Nedivte se, ze tvurci
> latex2rtf netusi, jakym trikem je nedostatek ve specifikaci ve Windows
> vyresen. Zalezi na tom, zda chcete natahnout text do Wordu a sam nekde
> Word mate, nebo zda chcete, aby nekdo umel Vas dokument do Wordu nacist.

B: je správně. Generuji dokument, který chci, aby otevřeli všichni a
správně.

> Pokud mate Word, existuje sharewarovy plugin do wordu, ktery umi nacist

Toto nepotřebuji.

> bezny LaTeXovy dokument. Nepocitejte vsak s tim, ze do toho nebudete muset
> rucne sahnout, ale na druhe strane to docela inteligentne prevadi i

To nevadí, pokud se aspoň zachová ta čeština.

> matematicke rovnice. Dalsi moznosti je komercni Acrobat 5, ktery ma funkci
> Save As RTF. Je to docela dobre, ale pri pokusu o prevedeni Zpravodaje z
> PDF do RTF se nektere kerningy nespravne vyhodnotily jako mezislovni

Ne, to nepotřebuji tak megalofunkční! Mám obyčejný text, kde je jeden
obrázel a jinak jednoduchý text s tučným písmem a to je VŠE!

Jak jsem psal, matematika by nevadila.
MK