LyX pod Windows

Ladislav Bitto geoflabi at savba.savba.sk
Tue Sep 17 10:30:06 CEST 2002

On Tue, 17 Sep 2002, Libor Chocholaty wrote:

> Pokud by to bylo tak, jak rikate ,pak bych velmi rychle prebehl k Wordu. Ja
> totiz nestojim o komplikovana reseni.

to sme rovnako. Ja uz TeX-ujem 14 rokov a viem toho hrozne malo, ale na
druhej strane viem zatial vsetko co potrebujem.

> dosahnout kyzeneho vzhledu. Nechci si dokumenty programovat. Bohuzel zatim
> bojuji jak s Wordem, tak i s TeXem (LaTeXem).

myslim si, ze tak je to spravne. Zivot je neustaly boj dobra a zla, zimy a
tepla, lasky a nenavisti..... Ak prestaneme bojovat - je to zaciatok nasho
konca.

> Doufam, ze objevim moznost jednoduse psat LaTeXove styly a bude mi hej.

drzim palce

Zdravi
Ladislav Bitto