LyX pod Windows

Libor Chocholaty chocholaty at gncz.cz
Tue Sep 17 08:05:34 CEST 2002

Ladislav Bitto wrote:

> Preto si myslim, ze ta Vasa vyssie uvedena veta znie az neskutocne, lebo s
> TeX-om viac menej stale musime bojovat, ucit sa, rozmyslat a teda stoji
> nas to viac dusevnej energie. Ale na druhej strane nam pomaha - daleko
> viac nez WORD - udrzat sa v dobrej dusevnej kondicii. A sila duse a vole
> je zakladom zdravia.

Pokud by to bylo tak, jak rikate ,pak bych velmi rychle prebehl k Wordu. Ja
totiz nestojim o komplikovana reseni. Kdyz chci napsat nejaky dokument, pak
se chci zabyvat obsahem toho dokumentu v prvni rade a az potom zpusobem, jak
dosahnout kyzeneho vzhledu. Nechci si dokumenty programovat. Bohuzel zatim
bojuji jak s Wordem, tak i s TeXem (LaTeXem). Pokud by v TeXu bylo mozno
jednoduse definovat styly a pouzivat tabulky, pak bych o Word (a spol.) okem
ani nezavadil. Tabulkami jsem myslel tabulky, kterym neodstava zahlavi, pokud
ho podtrhnu dvojitou linkou. Vim, ze existuje styl hhline, ale ten podporuje
dvojite podtrhavani zpusobem pripominajicim drbani se pravou rukou za levym
uchem.

Doufam, ze objevim moznost jednoduse psat LaTeXove styly a bude mi hej.

S pozdravem, Libor Chocholaty