Fonty

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Sep 4 15:05:02 CEST 2002

On Wed, 4 Sep 2002, Vit Zyka wrote:

> V novych distribucich je soubor config.pdf. Tam jsou odkazy na Type 1
> fonty. Spustite-li
>   dvips -P pdf soubor
> pouzije se config.pdf misto defaultniho config.ps. V config.ps byly tyto

Drobna korekce: config.pdf se nepouzije misto config.ps, ale pouziji se
oba. Nevim, jak presne je to udelano v TeXLive, ale pravdepodobne dost
podobne tomu, co jsem si ve sve instalaci udelal sam. Soubor config.ps
rika, ze popis fontu je v psfonts.map. Soubor config.pdf pravdepodobne
pripoji jeste dalsi "neco.map", takze dvips se diva do obou. Pokud tam
font najde, pak jej pouzije (musi to byt PS font), pokud jej nenajde,
predpoklada, ze se musi vyrastrovat. Podiva se do nastavene cesty, jestli
uz neni bitmapa hotova, a pokud neni, zavola MakeTeXpk. Ja mam timto
zpusobem zajisteno jednoduche prepinani, jestli chci spolehnout na to, ze
zakladni fonty jsou v RIPu spravne, nebo jestli chci radeji pouzit
nahradni fonty z ghostscriptu. Udaje z konfiguracniho souboru zadaneho
pomoci -P totiz maji prednost.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/