Primitiva a primitivy

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Wed Sep 4 08:35:53 CEST 2002

On Tue, 3 Sep 2002, Matej Cepl wrote:

> [...]

:-)

Dovolil bych si k tomu dodat, ze ten jazykovy nesmysl je dusledek me
nespravne prace s jazykem nekdy v roce 1993. V te dobe jsem zverejnil
na Internetu "slovnicek TeXovych primitivuu" a nikoli "slovnicek
TeXovych primitiv" (spravne by melo byt to TeXove primitivum a nikoli ten
TeXovy primitiv). Od te doby se ten jazykovy kaz tahne pres TST az k TBN.

Kdyz me korektor TBN upozornil na muj omyl, rozhodl jsem se, ze uz je
pozde a uz to necham neopraveno jako tzv. "trvalou kuriozitu". Nebo jinak:
ponechal jsem to jako technicky novotvar. Chapu rozhorceni jazykovych
puristu, maji pravdu, je to ma chyba, ale dovolim si ji nechat tak.

Zdravim TeXisty

Petr Olsak