Fonty

Vit Zyka zyka at cmp.felk.cvut.cz
Wed Sep 4 14:41:07 CEST 2002

> Vyskusal som a mne aj matematika je perfektna
> (pouzity OFS - \setfont [Times ...........
> Takze pravdepodobne Vam GS "nieco nevidi" a preto to rastruje.

V novych distribucich je soubor config.pdf. Tam jsou odkazy na Type 1
fonty. Spustite-li
  dvips -P pdf soubor
pouzije se config.pdf misto defaultniho config.ps. V config.ps byly tyto
fonty jako Type 3 bitmapy. Myslim, ze definice v config.ps se v TeX Live 7
posunula smerem k Type 1, takze jiz neni tento prepinac potreba. Ale s tim
parametrem -P mate jistotu. Pak staci pouzit
GS skript ps2pdf a mate pdf s Type 1 fonty.

Vitek Zyka