nezlomitelna mezera (WAS: LyX a vlna, opet cestina)

Miroslav BALDA balda at cdm.it.cas.cz
Thu Oct 24 12:27:05 CEST 2002

Dobry den,

preji vsem, tedy i tem, kteri na normalne psanou zpravu
odpovidaji murimi nohami.

I kdyz jsem si nechal po diskusi pred takrka rokem
nainstalovat (po dlouhem premlouvani administratora) kde-
jakou konverzi kodovani, tak v posledni dobe jsem v
konferenci objevil to, co nasleduje v zaveru kopie jedne z
poslednich zprav. Zda se mi to jako schvalnost, protoze
by kazdy mel mit zajem, kdyz neco nekomu pise, aby to
adresat take precetl.

Zaverem se omlouvam za tuto zpravu vsem, kteri to prectou
(bez lusteni).

M. Balda

 Prof.Ing.Miroslav BALDA,DrSc.
 Institute of Thermomechanics
 Academy of Sciences
 Veleslavinova 11            |    balda at cdm.it.cas.cz
 301 14  Plzen               | phone:  +42019 7236415
 Czech Republic              | fax  :  +42019 7220787