Akutni problem -- pomoc pro manzelku

Petr Mandys mandp0am at artax.karlin.mff.cuni.cz
Tue May 28 09:18:55 CEST 2002

Zdravim!

Moje rada asi nebude konkretne pro tuhle situaci, ale... Nejsem si jist,
do jake miry je realne prenaset stabilitu (plain)TeXu i na neco, tak
bourlive se vyvijejiciho, jako je LaTeX... Proto se pri sazbe v TeXu drzim
zasady: ,,Co si nenaprogramuju nebo alespon radne neprostuduju, to
nepouzivam.''

Sazel jsem take nejakou hudbu a pouzil jsem na to balik maker musixTeX.
Napsal jsem si pro zvuj zpevnik dalsich asi 600 radku maker. A reknu vam,
dalo mi to docela zabrat, nez jsem nasel tu spravnou verzi musixTeXu (tu,
pod kterou mi fungovala ma makra), kdyz jsem ho zprovoznoval na jinem
pocitaci.

Pro vasi situaci mam asi jen jeinou radu -- zkuste porovnat verze (slovo,
ktere se v souvislosti s (plain)TeXem temer nevyslovuje :) ) pouzitych
LaTeXovskych balicku...

Kazdy, kdo se rozhodne pouzivat LaTeX musi pocita s tim, ze mu cas od casu
provede neco, co nemohl predpokladat a co se mu nebude libit, protoze
proste nemohl prostudovat vsech tech mnoho desitek tisic radku maker...

Omlouvam se vsem "LaTeXistum", ale "plain" je zkratka plain... :)

PM

                         Petr Mandys
                                       VSK 17. listopadu
                                       Pokoj B614