ANNONCE: manuscript 1.0 [Was: Re: Dalsi zvrhlost]

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon May 27 10:25:49 CEST 2002

On Thu, 23 May 2002, Matej Cepl wrote:

> Asi jsem něco nepochopil, ale když jsem dělal ten balíček, tak
> jsem měl před sebou Kopku,Dalyho (1995) a opajcoval jsem to podle
> příkladu na str. 377-9.

Ja jsem se to ucil v roce 1992, kdy jeste CSTUG nemel zajisten prodej
literatury, TeXbook jsem mel pul roku objednany v SNTL a stale nebyli
schopni mi rici, kdy ho privezou, a Chris Rowley mi poslal soukromou verzi
dokumentace, ktera jeste nebyla verejne dostupna. A komentovana makra
Franka Mittelbacha mi slouzila jako ucebnice TeXu. Z nich jsem pochopil,
na co je dobry \expandafter (protoze zadne jine zdroje informace jsem
tehdy nemel). A pak jsem se podival i do jinych baliku, jak je to udelano,
dokonce jsem prolezl i zdojaky a leccos jsem se naucil (tehdy to byl
docstrip a doc.sty, nyni je ltxdoc.cls).

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/