ANNONCE: manuscript 1.0 [Was: Re: Dalsi zvrhlost]

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Fri May 24 17:46:58 CEST 2002

On 24 May, Stepan Kasal wrote:
> Co to je 7 let v zivote LaTeXu, vzdyt Ti to malem fungovalo.

No jo, dobře mi tak, když jsem si něco začal s plainistou ... :-)

> Naproti tomu Olsakovy knihy z roku 1878 plati dodnes!
> And TeXbook rulez, jak rikame my zastydli pubertaci!

A když Ti ještě prozradím, že ve skutečnosti používám LyX, který
se mění každý měsíc, tak si vážně budeš něco myslet, že jsem
úchylný, co?

> Kdyz zacinal docstrip, tak byl navrzen jako cesta ke zrychleni
> existujicich .sty souboru: odstrani komentare.  Pak se vyvinul
> v tar/rcs implementovany v TeXu a stale ma totez jmeno.  Snad
> jen, ze prechod ke koncovce .dtx naznacuje, ze uz to neni .tex.

Já vím, kdežto v plainu nic takového není, takže si nemůžeš
stěhovat, že se mění... :-)))

> Jake stesti, jake blaho!

To jsem rád, že alespoň něčím jsem Tě potěšil :-).

Matěj

Matej Cepl, matej at ceplovi.cz
138 Highland Ave. #10
Somerville, Ma 02143
(617) 623-1488

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were
real men, women were real women and small furry creatures from
Alpha Centauri were real small furry creatures from Alpha
Centauri.
    -- Douglas Adams