ANNONCE: manuscript 1.0 [Was: Re: Dalsi zvrhlost]

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Mon May 27 20:29:07 CEST 2002

On 27 May, Zdenek Wagner wrote:

> Ja jsem se to ucil v roce 1992, kdy jeste CSTUG nemel zajisten
> prodej literatury, TeXbook jsem mel pul roku objednany v SNTL a
> stale nebyli schopni mi rici, kdy ho privezou, a Chris Rowley
> mi poslal soukromou verzi dokumentace, ktera jeste nebyla
> verejne dostupna. A komentovana makra Franka Mittelbacha mi
> slouzila jako ucebnice TeXu. Z nich jsem pochopil, na co je
> dobry \expandafter (protoze zadne jine zdroje informace jsem
> tehdy nemel). A pak jsem se podival i do jinych baliku, jak je
> to udelano, dokonce jsem prolezl i zdojaky a leccos jsem se
> [...]

No jo, ale predpokladam, ze uceni se s ucebnici je drobatko
rychlejsi a efektivnejsi (jinak ja jsem toho zase az tak moc take
necetl -- Kopka je prvni po dvou letech prace s LaTeXem).

Matej

Matej Cepl, matej at ceplovi.cz
138 Highland Ave. #10
Somerville, Ma 02143
(617) 623-1488

See, when the GOVERNMENT spends money, it creates jobs; whereas
when the money is left in the hands of TAXPAYERS, God only knows
what they do with it. Bake it into pies, probably. Anything to
avoid creating jobs.
    -- Dave Barry