ANNONCE: manuscript 1.0 [Was: Re: Dalsi zvrhlost]

Stepan Kasal kasal at matsrv.math.cas.cz
Fri May 24 15:02:07 CEST 2002

Dobre jitro.

On Thu, 23 May 2002 16:55:12 +0000 (UTC), Matej Cepl <matej at ceplovi.cz> wrote:

> Asi jsem něco nepochopil, ale když jsem dělal ten balíček, tak
> jsem měl před sebou Kopku,Dalyho (1995) a opajcoval jsem to podle
> příkladu na str. 377-9.

Co to je 7 let v zivote LaTeXu, vzdyt Ti to malem fungovalo.
Ale s priruckami o Linuxu to nezkousej.

Naproti tomu Olsakovy knihy z roku 1878 plati dodnes!
And TeXbook rulez, jak rikame my zastydli pubertaci!

> Nepochopil jsem úplně k čemu je tohle dobré -- připadne mi to
> jako, kdyby sis stěžoval, že nemůžeš spouštět přímo tar.gz :-).

Kdyz zacinal docstrip, tak byl navrzen jako cesta ke zrychleni existujicich
.sty souboru: odstrani komentare.  Pak se vyvinul v tar/rcs implementovany
v TeXu a stale ma totez jmeno.
Snad jen, ze prechod ke koncovce .dtx naznacuje, ze uz to neni .tex.

> Díky moc -- ocitl jsi se v revision history :-).

Jake stesti, jake blaho!

LaTeXu zdar!
	Stepan Kasal