OT: zmena kodovani v pfb

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Fri May 24 17:44:05 CEST 2002

On 24 May, Zdenek Jedlicka wrote:

> Dobry den,
> dostal se mi do "ruky" pdf dokument, ktery pri otevreni pise
>
> Unable to find or create the font 'HelveticaCE-Bold'. Some
> charakters may not display or print correctly.
>
> Misto pismen se mi zobrazi kolecka :(.
>
> Po dlouhem hledani jsem stahnul z netu font
> HelveticaCE-Bold.pfb a HelveticaCE.pfb (ten chybi take). Po
> jejich nakopirovani tam, kde ma Arobat Reader fonty se dokument
> zobrazi, ale chybi \v{z} a \v{s}.

Řekl bych, že bych takovéto pokusy provozoval raději s GhostView,
který je většinou mnohem méně citlivý na hrubé zacházení a navíc
se dá lépe nakonfigurovat.

A další věc je, že PDF je binární soubor, takže ho nemůžete
editovat pomocí Emacsu (nebo vim, nebo jakéhokoli jiného editoru)
přímo. Koukněte se do info na to, jak editovat binární soubory
(oba dva zmíněné editory to samozřejmě umí).

Matěj

Matej Cepl, matej at ceplovi.cz
138 Highland Ave. #10
Somerville, Ma 02143
(617) 623-1488

I know of no country in which there is so little independence of
mind and real freedom of discussion as in America.
    -- Alexis de Tocqueville