OT: zmena kodovani v pfb

Zdenek Jedlicka zdenda_j at students.zcu.cz
Fri May 24 08:59:38 CEST 2002

Dobry den,
dostal se mi do "ruky" pdf dokument, ktery pri otevreni pise

Unable to find or create the font 'HelveticaCE-Bold'. Some charakters may
not display or print correctly.

Misto pismen se mi zobrazi kolecka :(.

Kdyz si dam vypsat document fonts:
Original font      type    encoding    actual font
HelveticaCE-Bold   Type1   Built-in    not available

Document Summary
Creator: Microsof Word
Producer: Acrobat PDFWriter 3.0 for Windows
PDF version: 1.2 (Acrobat 3.x)

Po dlouhem hledani jsem stahnul z netu font
HelveticaCE-Bold.pfb a HelveticaCE.pfb (ten chybi take). Po
jejich nakopirovani tam, kde ma Arobat Reader fonty se dokument zobrazi,
ale chybi \v{z} a \v{s}.

Vysvetluju si to rozdilem v kodovani cp1250 a iso8859-2 ??

Kdyz jsem se kouknu do tech .pfb, tak tam byly radky napr.
dup 165 /Lcaron put
Slo by to zmenou nektere z radek ? Neco jsem zkousel, ale editaci (emacs)
tech .pfb jsem je znefunkcnil :(.

Vedel by si nekdo rady?

S pozdravem

Zdenek Jedlicka