ANNONCE: manuscript 1.0 [Was: Re: Dalsi zvrhlost]

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Thu May 23 18:53:38 CEST 2002

On 23 May, Stepan Kasal wrote:
> Ja totiz neumim pouzivat latex a dtx a Tys neposlal navod.

Promiň -- na CTANu už je.

> Dokumentaci jsem vyrabel "latex manuscript.dtx" a skoro to
> fungovalo. Vsimni si, ze tak se dokumentace z .dtx souboru
> vetsinou ma vyrabet.

Já jsem z Kopky/Dale pochopil něco jiného, ale předpoklkádám, že
to nikomu neublíží, když to bude po Tvém.

> Nevyhodou teto metody je, ze nefunguje pravidlo, ze .dtx lze
> v pripade nouze prejmenovat na .sty a ono to zacne fungovat.
> Nebo ze by fungovalo?  Ono by vlastne stacilo pridat tam nejaky
> vykoumany if, aby se poznalo, jestli to inputujeme pres
> \usepackage, treba se podivat na catcode @. Kazdopadne u tebe
> ten .dtx primo pouzit nelze. (Za starych dobrych casu byl
> docstrip jen na odstraneni komentaru, ktere funkci
> nenarusovaly, pouze zpomalovaly.)

Nepochopil jsem úplně k čemu je tohle dobré -- připadne mi to
jako, kdyby sis stěžoval, že nemůžeš spouštět přímo tar.gz :-).

> No nic, pochopil jsem, ze mas .ins, ze dokumentaci vyrabis
> pomoci .drv, tak jsem se polepsil.  Novy patch umoznuje tisk
> pres .drv i primo pres .dtx, cislovani verse funguje.  Jen to,
> aby to slo primo inputovat, uz asi dodelavat nebudu.

Díky moc -- ocitl jsi se v revision history :-).

Matěj

Matej Cepl, matej at ceplovi.cz
138 Highland Ave. #10
Somerville, Ma 02143
(617) 623-1488

Microwave oven?  Whaddya mean, it's a microwave oven?  I've been
watching Channel 4 on the thing for two weeks.